23.05.2009

hoşgeldim şekerim hoşbuldum

23.05.2009
bu pekbisevimli fotoğraf biloğuna davet edildiğimde heycandan "hıkııııık" deyip kalmış, bir bardak suyu zor içmiş, suyun bir kısmını soluk boruma kaçırmış ve ananemin yukarı bak kuş var kuş var deyişleriyle kendime gelmiştim. buraya kadar olan biten şakaydı. esasen davet edildiğimde çok düşündüm. bu ortaklık şimdiye kadar halkımın karşısındaki nemelazım markamı nasıl etkileyecekti?
hahaha...
nemelazım markası da bir şakaydı şu anda. zaten böyle bir markayı şindiye kadar hiç duymamış olmanızdan anlamanız gerekirdi. fakat ünlü nemelazım tavrım yakınlarım tarafından, şu hayatta benim sıkıcı bir şaka olmama tek sebep gösterilir. hayatın cilvesi şu ki, davet edilme sebebim de bu kendime has nemelazımlığımdır :))

bu fotoğraf biloğunun gerçek fotoğrafçısı cem olup, nemelazımın rolü gerçek bir geyik olmaktan ibarettir, bilginize... :) hayır yani, sonra vay efendim ben duymadım, vay efendim ben bilmiyordum tarzı yaklaşımlar dikkate alınmayacaktır, önceden belirtelim.elim.lim.im.m.







0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)