22.05.2009

yillar önce

22.05.2009
bundan yillar önce
Landau kentinde bir panayirda insanlarin 1Mark karsiliginda sari kücük kagitlar aldiklarini ve icinde bir sürü hediyenin yani sira cok ünlü ustalarin ürünü oldugu söylenen el isi porselen bebeklerin de oldugu podyuma cevrilmis bir TIR in etrafinda toplanip sans kader kismet oynadiklarini gördüm
haa bu sans kader kismet de bizim milli piyangonun kazi kazaninin Adana versiyonuydu cocukken.. ki en fazla bi tirnak makasi ya da dandik bi tarak kazanirdin ...neyse laf lafi laf anilari aciyor
Alman sans kader kismetinden aldim 5 mark verip...1 marka 10 taneymis...ve tam 10 tane bebek kazandim o aksam..haha...naapcam bebekleri..hic iste tanidiklarima falan hediye ettim yillar icinde....ihtiyacim olan biseyi kazansaydim keske...taksimde bu bebekleri görünce..bir an canim cekti mi desem ...bööle sanki almak istedim..sonra Sans Kader Kismeeet dedim

0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)