12.06.2009

sabah sabah

12.06.2009
Eskiden wiki vardi, buluslar yapan, her yaptigi bulusta da kafasinin üstünde bir ampül yanan cizgi film kahramani...
ben de dedim bu gün sabah kendi kendime ne bu ya hersey ayni yataktan kalkisimiz bile ,bir rüyalar degisik o da hatirlarsan... nasil bir degisiklik yapilabilir gündelik ritüellerin sıkıcı dogasini yikmak icin...
degisiklik yapmak
üniversite yillarimda Yeni insan diye bir dergide yazardim ve safca bu dergi yoluyla ya bi sekilde farkli mentaliteye sahip bir insanin olusacagina inanirdim...
diyet yapiyor olmasam kahvaltim bile sadece damak tadima yönelik olacak.. bunu biliyorum.. vücut ihtiyacinca uyuyacak... salterleri kapatmak istedigince tv seyredecek... ihtiyaclari mi yeniden belirlemeli derken... bu gri karanlik,haziran ayinda hala yagmur yagan ülkede yataktan kalkar kalkmaz anlamini bile düsünmeden inadina gülümsiycem dedim... hadi lan polyanacilik oynama dedi icimdeki skeptik... dinlemedim... sebepsiz ,anlamsiz ve sadece dudagimi gülümseme pozisyonuna getirmeden ibaret bu oyun bana iyi geldi.. naapalim bas bas baariolar devrimler cagi gecti diye! :) yeniden gelene kadar(o çağ?) yalanciktan da olsa gülümseyelim bari ::))
beyin kaniyor bu yalana valla!

0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)