20.06.2009

Olabilir :)

20.06.2009
onkel du wirdst bald sterben
dayicim yakinda ölceksin
kücük yigenim söyledi bunu lokantada onlarla bulusmaya gittigimde.. azcik ezoterik olmasaydim da tirsmasaydim diyorum... saka yapmis aklinca.. cizgi filmlerin sapik karakterlerinin replikleri.. yoksa tanri buyrugu yiencaazim diliyle söylenmedi... ama aksam ilerledikce zaman, ne kadar cok sey icin ne kadar az zaman oldugu gercegi zihin yüzüne cikti... sayilmayacak kadar cok bilgi kirintisi ve mutlak sessizligi gerekli kilan bilince erme... hele de bilgin gün be gün tükendikce artmasina ragmen görece.... ne ilgisi var simdi fotografla diyenler icin, fotografi cektigim su birikintisinin gercegin öteki yüzüne bir ayna oldugunu görmenin sarsiciligindan bahsedebilirim ancak...

1 pekbilazım laf atılmış olabilir:

outatime dedi ki...

öncelikle bana kurdurttuğu hayaller için bu fotoğrafa ne desem gerçekten eksik kalıcak. kısaca elinize sağlık, şahaneymiş diyorum.. mesela yeni taşınılan bir evin çatı katındaki odasının duvarında, çerçeve asmak için çakılan çivi sonrası oluşan çatlaktan yansıyan başka bir dünyaya açılan yol gibi=)..ki çoğu fantastik filmde izlediğimiz bir sahnedir. çocukken hep benim de başıma geleceğini sanardım. büyüdüm artık geçti. ama olsa fena olmazdı=)

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)