6.06.2009

tüketim toplumuna mersiye

6.06.2009
evet film arasi
tv de film seyretmenin handikaplari
tüketim toplumunun mimar ve mühendisleri reklam pompalamalilar araya...
eh tesekkür borcluyum onlara
hatta hepimiz tesekkür borcluyuz
koca bir demir celik yiginini bir sehrin sembolü ve güzellik simgesi haline getirebilen de o toplumsal mimari,film aralarina böyle uzun reklam aralari koyarak bloga yazi koymami saglayan da...
Eiffel kulesi hakkinda düsünülmeli
her ayaginda yukariya tirmanmak icin kuyruklar olusan
icindeki magazalari ile tüketim toplumunun bir ifadesi sanki
ama ben gec kaldigim icin gece cikmistim yani hava karardiginda ve parisin görüntüsü muhtesem gece eiffelin tepesinden,bir gün sinirlarin olmadigi ve buna karsin imkanlarin bol oldugu bir toplumsal moment yasanirsa yeryüzünde herkesin görmesi dilegi ile.....

0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)