16.10.2009

hava gicik

16.10.2009
insan kasvetlere gömülüyor... ama biselerle de ugrasmak lazim..
izin günleri bitecek zaten telasi ile onu yap bunu yetistir.. zamanin nasil gectigini anlayamiyor insan... ama inanin calisma ile calismama arasindaki tek fark dünya alginizi araya giren baska uyaranlarla kandirip kandiramamanizda... bir cesit oyun gibi...
cocukken 3 tekerlekli bisikletim adananin beton yollarinda
ya devrilir ya da ve de ama daha cok da ön tekeri bir cukura girerek burun üstü kapaklandiginda ben de kafa üstü giderdim... annemin bu anlar icin hazirda bulundurdugunu düsündügüm cesitli renklerdeki bezlerle alnimi kafami baglar ve de "simdi sen gazi oldun,gazi olmus benim oolum"
diye biseler söölerdi.. ben gazi ne demek yaa falan diye düsünürken yere carpmaktan zaten bulanmis beynimle, aciyi falan unuturdum... hehe
iste bööle bisi.. simdi diyceksiniz ki kapi ne alaka..
ya simdi felsefetmeyin beni... bi sürü etiket yaptik.. onnara uygun sööle afili bisi ossun dedim... cani skilanlara hedayem ossun...

0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)