15.01.2010

DEATH TOD ÖLÜM שאול

15.01.2010

Denn Staub bist du, zum Staub musst du zurück.
TOPRAKTAN GELDIK VE ONA DÖNECEGIZ
her canli ölümü tadacaktir
hep söylerdim icimden
" olm bi tek ölümü deneyemezsin!)
yakin bir arkadasimin esi hakka yürüdü,öldü...inancina göre olsun...
bu mezar tasini Ordu nun deniz kenarinda agaclarin arasinda kaybolmus ,hafif yana egilmis vaziyette buldum...mezar taslari sadece ölüm ü sabitliyor...ölenle baglari yok aslinda...her yerde sadece ölümün bizi bulacagini animsatiyorlar bu taslar...ben de zaten pek yadirgamiyorum...ölümden sonra yasam var mi,reenkarnasyon mu var falan filan bilmiyorum..kimse de bilmiyor..bildigim sey ..hayattayiz ve bu an elimizdeki tek somutluk...degerini vermeli,bilmeli....

0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)