5.06.2009

param olsa alirdim

5.06.2009
satiliktilar
yanyana omuz omuza vermisler
biliyorsunuz iste neye direndiklerini!
param olsa alirdim, istanbulun tanimadigim bir semtinde sevgilimle fotograf cekerken rastladik onlara... aslinda dikkatimi cekmemisti ilk basta renkleri, biri ben biri sevgilimdi, kahverengi ve pembe... valla benim herseyim ya kahverengidir ya siyah :)
hayal bu ya
alirdim onlari, bir dizi filmde kullanilmadan önce... hayal aleminden bir iki figürle destekler, cevreyi de takmadan yasatirdim, yasardim iclerinde, tarihi bir hayal aleminde.... haa teraslarinda cay icmek ne zevkli olurdu bir düsünsenize, yanna da diyet yapmama ragmen su böregi... hmmmmm...

0 pekbilazım laf atılmış olabilir:

Yorum Gönder

dındın ediyor

 
PEKBILAZIM © 2009. Her hakkı saklı değildir, ne de olsa "özgün olabilmek" paha biçilmez bir değerdir :)